många rönnbär tyder på en kall vinter

Klarade mig igenom halkan. Bet mig i tungan, prepparerade mig med panodil och log. Det gick fint och hjälp vad kul det var. Hade kunnat spendera hela dagen med att sladda runt där i hög hastighet. Lyckades övertala fröken Ola min att få köra lite extra- och det fick jag. Lite extra fort dessutom. Det var härligt. Men också skrämmande eftersom om vi befunnit oss ute på isigt väglag hade jag antagligen varit död.
En volt med bil och krock var också på schemat. Tyckte båda delarna var lite skrämmande. Var rädd att få whipflash eller någonting ännu värre, typ dö. Det gick dock bra och jag mådde fint. En helt klart rolig upplevelse till dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0