sen när blev byxbyten ett problem?

Var bortbjudna igår till våra grannars stuga ute på Revsudden. Var inte speciellt sugen på att följa med om det inte varit för att de lockade med att jag skulle få rida lite. Då ändrade jag mig, och följde med. Red en lång tur med deras tolvåriga dotter på en stor och söt klums. Mysigt helt enkelt. Efter det blev det grillning och god mat innan de erbjöd oss att få åka ring. Hade egentligen tänkt ta halv åtta bussen hem till Elvira men ring kunde jag bara inte motstå så sköt upp alternativet till halv nio bussen, men det blev ingen busstur alls för mig.
 Jens började, åkte länge väl och jag bara längtade. När jag äntligen lade mig där var jag nära extas. Vattnet var varmt, luften ljummen, och farten hög. Åh, vad jag älskar att åka ring. Sen åkte Tomas en sväng innan vi skulle prova att åka alla tre. Okej, det var inte riktigt en ring, lite större än så. SÅ vi körde iväg men innan vi knappt han börja ser jag hur vi far fram mot några bryggor. Jag får panik när jag inser att jag kommer krocka med en stillastående båts motor. Det var allt jag han tänka innan det smällde och allt blev svart. Sen gjorde det förbannat ont. Kunde inte simma till båten och pappa och vår grannars man fick lyfta upp mig för att sedan bära mig upp till stugan. Kunde inte röra mig. Sedan låg jag i deras soffa hel kvällen. Klarade mig förvånandevärt bra med tanke på att jag dundrade fram med huvudet före. Kan bara tänka mig vad som hänt om jag fått in ett propellerblad i skallen eller om den skurit in i övriga kroppen. Fortfarande förvånad och tacksam att det inte blev så. Nu är det bara smärta och kryckor som gäller ett par dagar sedan är jag återställd. Igår kunde jag inte sitta upp, och idag kan jag tom sätta ner foten om jag har kryckor så det blir bättre. Hängde på akuten hela eftermiddagen för att få det kontrollerat att ingen muskel eller liknande gått av eftersom det är ganska svullet men det var det inte så det är skönt men jag känner min invalid som knappt kan byta om själv. Haha


Kommentarer
Postat av: Nina

nej men hjälp:O vad glad jag är att du klarade dig från det värsta! Krya på dig vännen <3

2009-08-16 @ 18:55:35
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0