onsdag

Mika tog avsked kvällen före idag. Det var picknick i parken och grillning i parken, utan tårar, bara extra långa kramar. En kväll som tog form efter en lyckad landsvägskörning. Ännu ett steg mot mitt välbehövliga plastkort som gjorde sig påminnt igår inne på kallskänken:

Räcker fram en räksallad, idkort och bankkort. Bilden studeras.
- Jaha, du. Det här var inte igår inte.
- Nej, inte i förrgår heller. 

Kvällen blev trevlig, faktiskt så trevlig att dagens körning kvaddades helt. Ganska sur på mig själv när jag inser att jag gör miss efter miss. När det samma händer på jobbet är dagen förstörd. Fick som tur var gå hem tidigare, inte en människa där idag heller, och med en lön på minus hundrafemtio kronor. Och en ny arbetstid på måndag; med start 06.00.

Kommentarer
Postat av: Nina

det var aslite folk hos oss också. Man jag fick inte gå hem :O jag jobbade 9 timmar, det sööög:( fast utgång efter det gjorde susen :D

2009-07-30 @ 15:11:40
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0